Νέος ΚΟΚby Sergios
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Ακραίως στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι στις 3 Δεκεμβρίου 2017 ότι «αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αποσυνδέσουμε στην σκέψη του κόσμου, της κοινωνίας μας τα πρόστιμα με την οδική συμπεριφορά, να καταλάβουμε όλοι μας […]
read more…Ο πεζός έχει πάντα προτεραιότητα. Ή μήπως όχι;by Sergios
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή περίπου το 21% των ατόμων που χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Ε.Ε. (και περίπου το 19% στην Ελλάδα) είναι πεζοί. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι άνω των 65 ετών. Για μεγάλο μέρος αυτών αποκλειστικά ή σε σημαντικό ποσοστό υπαίτιος ήταν ο πεζός.
read more…Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος και πρόκληση τροχαίουby Sergios
Στο άρθρο 30 του Σχεδίου Νόμου «Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής και λοιπές διατάξεις» προβλέπεται η προσθήκη στο άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν. 2696/1999), νέας παραγράφου με αριθμό 12 με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Στον οδηγό οχήματος (ή κάθε μεταφορικού μέσου)
read more…Ενεργοποίηση λογαριασμών Διαμεσολαβητών στο Portal της Διαμεσολάβησης του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτωνby Sergios
Tο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ανακοίνωσε σήμερα (8.5.2017) ότι προέβη σε αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει μέσω του κόμβου diamesolavisi.gov.gr. Σύμφωνα με αυτή και για το σκοπό αυτό θα σταλεί σήμερα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και sms στους διαπιστευμένους διαμεσολαβητές με οδηγίες για την πρόσβασή τους στον
read more…Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων. Ν. 4469/2017by Sergios
Δημοσιεύτηκε, την Τετάρτη 3 Μαΐου 2017, ο νόμος 4469/2017 «Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις. Σκοπός του νόμου, σύμφωνα με το άρθρο 1 αυτού είναι η ρύθμιση της διαδικασίας εξωδικαστικής ρύθμισης χρηματικών οφειλών προς οποιονδήποτε πιστωτή, οι οποίες είτε προέρχονται από την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας του οφειλέτη, είτε
read more…Περί Οδικής Ασφάλειαςby Sergios
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν στη χώρα μας την πρώτη αιτία θανάτου για τους συνανθρώπους μας ηλικίας έως 40 ετών, το 1/3 των οποίων είναι παιδιά. Το πιο παραγωγικό δηλαδή κομμάτι του πληθυσμού της χώρας μας και το μέλλον αυτής (τα παιδιά) κινδυνεύουν σήμερα να χάσουν τη ζωή τους ή να
read more…Το Αλφαβητάρι του Κρατουμένουby Sergios
Με σκοπό τη συμμόρφωση της χώρας μας στους «Ελάχιστους Βασικούς Κανόνες για τη Μεταχείριση των Κρατουμένων» των Ηνωμένων Εθνών (Κανόνες του Μαντέλα) του 2015 (άρθρο 54), και τους «Ευρωπαϊκούς Σωφρονιστικούς Κανόνες» του Συμβουλίου της Ευρώπης του 2006 (άρθρο 30) σύμφωνα δε και με το άρθρο 24 παρ. 2 του Σωφρονιστικού
read more…ODR – Online Dispute Resolution / Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορώνby Sergios
Στις 15 Φεβρουαρίου 2016 τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR). Σκοπός της είναι η παροχή βοήθειας σε καταναλωτές που δεν είναι ικανοποιημένοι από ένα αγαθό ή μια υπηρεσία που αγόρασαν μέσω διαδικτύου και η επίλυση αυτής μέσω ενός
read more…Σφραγίδα της Χάγης (Apostile)by Sergios
Η Σφραγίδα της Χάγης (Apostille) είναι η σφραγίδα η οποία απαιτείται, σύμφωνα µε την Σύμβαση Επισημείωσης της Σφραγίδας της Χάγης (5-10-1961), να τεθεί στα δηµόσια έγγραφα από το Κράτος που τα έχει συντάξει, προκειμένου να βεβαιωθεί η γνησιότητα της υπογραφής και η ιδιότητα µε την οποία ενήργησε ο υπογράφων το
read more…Τροποποίηση Κώδικα Δεοντολογίας για τα μη εξυπηρετούμενα δάνειαby lexferenda
Στις 15 Οκτωβρίου 2015 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ (τ. Α΄ 2219) η νέα τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια με την οποία αντικαταστάθηκαν οι διατάξεις της υποπαραγράφου (γ) της παραγράφου 1 του Κεφαλαίου ΣΤ του Κώδικα Δεοντολογίας [απόφαση ΕΠΑΘ 116/1/25.8.2014 (ΦΕΚ Β΄ 2289)], όπως είχε τροποποιηθεί [απόφαση ΕΠΑΘ
read more…